Værdifuld support af jeres IT-løsninger

Hos COMM2IG får du en ekstern Service Desk, der holder styr på din it-sikkerhed

Med en service desk hos COMM2IG får du adgang til vores dygtige IT-supportere, som brænder for IT.

Et højt fagligt niveau kombineret med en bred vifte af IT-kompetencer, sikrer dig og dine kollegaer en kompetent one point of contact for alle jeres IT-løsninger, uanset hvilke platforme I måtte benytte.

Alle supportsager håndteres og dokumenteres i vores ITSM system, hvor du som kunde har adgang til alle supportsager. Vores dansk- og engelsktalende service desk er åben i alle ugens hverdage mellem kl. 8:00 og 16:30. Dog kan åbningstiden tilpasses alt afhængig af jeres virksomhedsbehov inkl. on-site support.

Der er flere årsager til at du bør overveje at outsource jeres service desk:

  • Fleksibel og skalérbar løsning alt afhængig af behov
  • Adgang til dygtige specialister med tværfaglige IT-kompetencer
  • Budgetsikkerhed med en fast månedlig ydelse

Vi supporterer og drifter en bred vifte af produkter og services både remote og on-site:

  • Operativsystemer såsom macOS, Windows, ChromeOS, Android & iOS
  • Microsoft Cloud Services, herunder 365, Defender, Intune, Autopilot & MFA
  • Sikkerhedsløsninger såsom Fortinet, Sophos, Admin By Request & Entrust
  • Firewalls, Switche, Access Points & End Points
  • Adminsitrationsværktøjer til Apple-enheder herunder Jamf og Mosyle

Kontakt os og hør mere om vores Service Desk

Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt
Påkrævet felt

Persondatapolitik

Påkrævet felt
Påkrævet felt

Vi understøtter og supportere også jeres Apple-enheder

Læs mere