Værdifuld support af jeres IT-løsninger
Hos COMM2IG får du en ekstern Service Desk, der holder styr på din it-sikkerhed
Med en service desk hos COMM2IG får du adgang til vores dygtige IT-supportere, som brænder for IT.
Et højt fagligt niveau kombineret med en bred vifte af IT-kompetencer, sikrer dig og dine kollegaer en kompetent one point of contact for alle jeres IT-løsninger, uanset hvilke platforme I måtte benytte.
Alle supportsager håndteres og dokumenteres i vores ITSM system, hvor du som kunde har adgang til alle supportsager. Vores dansk- og engelsktalende service desk er åben i alle ugens hverdage mellem kl. 8:00 og 16:30. Dog kan åbningstiden tilpasses alt afhængig af jeres virksomhedsbehov inkl. on-site support.
Der er flere årsager til at du bør overveje at outsource jeres service desk:
- Fleksibel og skalérbar løsning alt afhængig af behov
- Adgang til dygtige specialister med tværfaglige IT-kompetencer
- Budgetsikkerhed med en fast månedlig ydelse
Vi supporterer og drifter en bred vifte af produkter og services både remote og on-site:
- Operativsystemer såsom macOS, Windows, ChromeOS, Android & iOS
- Microsoft Cloud Services, herunder 365, Defender, Intune, Autopilot & MFA
- Sikkerhedsløsninger såsom Fortinet, Sophos, Admin By Request & Entrust
- Firewalls, Switche, Access Points & End Points
- Adminsitrationsværktøjer til Apple-enheder herunder Jamf og Mosyle
Kontakt os og hør mere om vores Service Desk
Vi understøtter og supportere også jeres Apple-enheder
Læs mere