Om rollen
Vi søger en dygtig og engageret IT-Koordinator, der kan være en del af vores Service Desk-team og yde support til både interne og eksterne brugere. Som IT-Koordinator vil du have en central rolle i at sikre en stabil og effektiv supportfunktion samt være med til at drive projekter og overholde interne processer i overensstemmelse med ISO27001.
Dine ansvarsområder
- Yde support til interne og eksterne brugere og håndtere supportanmodninger gennem Service Desk.
- Koordinere og deltage aktivt i projekter, der understøtter virksomhedens IT-infrastruktur og brugersupport.
- Sikre overholdelse af interne processer og procedurer i overensstemmelse med ISO27001-standarder.
- Bidrage til løbende optimering og dokumentation af arbejdsprocesser i Service Desk.
- Samarbejde med IT-teamet for at sikre opdateret viden om systemer, politikker og sikkerhedsstandarder.
Din profil
- Erfaring fra en lignende stilling inden for IT-support eller koordinering, gerne med kendskab til Service Desk-funktioner.
- Grundlæggende forståelse af ISO27001 og erfaring med at arbejde i overensstemmelse med sikkerhedsstandarder.
- Gode kommunikationsevner og en serviceminded tilgang til samarbejde med brugere på alle niveauer.
- Stærke organisatoriske evner og en struktureret tilgang til problemløsning.
- Kendskab til IT-systemer og -værktøjer, herunder ITSM-systemer (f.eks. Topdesk, JIRA eller lignende) er en fordel.
- En relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for IT, eller tilsvarende erhvervserfaring er en fordel.
COMM2IG tilbyder
- Et spændende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed
- Gode personlige og faglige udviklingsmuligheder
- En uformel arbejdsplads i moderne kontorbygninger
- Smilende og kompetente kollegaer
- Sundhedsordning, personaleforening, sportslige aktiviteter, personalegoder m.v.
Spørgsmål?
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte IT-chef Amar Omercajic på 40 40 89 74 eller amor@comm2ig.dk
“Alle dage er forskellige og opgaverne er spændende og varierende. Der er gode udviklingsmuligheder og du kan selv være med til at præge din egen retning. Der er rigtig god støtte og sparring fra ens kollegaer og nærmeste leder, og humøret er utroligt højt i afdelingen, og det samme er kompetencerne og kvaliteten af det arbejde der bliver leveret. Man kan sige at det er en ret unik afdeling med fed kultur.”
Jonatan Vang, IT-Support Manager
Send din ansøgning her
COMM2IG er ansvarlige for de data med henblik på personoplysninger, der indsamles og behandles i forbindelse med behandling af jobansøgningerne. COMM2IG behandler de oplysninger, herunder personoplysninger, som er indeholdt i din ansøgning og dit CV med henblik på at evaluere din ansøgning. Vi anbefaler, at din ansøgning ikke indbefatter følsomme personoplysninger, som fx oplysninger, der afslører racemæssig eller etnisk baggrund, religion, fagforeningsmedlemskab, seksualitet, helbredsoplysninger mv. Når du ansøger om at blive en del af COMM2IG, giver du dit samtykke til, at COMM2IG behandler din ansøgning, CV samt relevante bilag, forud for indgåelsen af et ansættelsesforhold.
Hvis du ikke tilbydes stillingen, opbevarer vi din ansøgning og eventuelle yderligere personoplysninger, der indsamles i forbindelse med rekrutteringsprocessen, i en periode på 6 måneder fra modtagelsen af din ansøgning. Dette gør vi, således du kan komme i betragtning til eventuelle fremtidige stillinger, som er relevante for din profil.
Du kan til enhver tid tilbagekalde samtykke, som du har afgivet som led i ansøgningen eller i løbet af rekrutteringsprocessen. Tilbagekaldelse af et samtykke vil have virkning for den fremtidige behandling af dine personoplysninger. Hvis du ønsker at tilbagekalde et samtykke, kan du sende en mail til job@comm2ig.dk.
—
Kontaktperson
—
Amar Omercajic
IT-chef
—
+45 40 40 89 74
Send e-mail